tiistai 10. marraskuuta 2015

Ei tämä ole noloa.

Tässä Nica. Ajattelin nyt puhua eräästä asiasta nimeltä "onko mlp noloa?".Sain vähän aikaa sitten koulussa kuulla siitä, että katson my little ponya ja minä siinä yritin selittää, että aikuiset miehet katsovat sitä. Mutta eivät luokkalaiseni muuten uskoneet. Mlp:een katsominen ei todellakaan ole noloa joten voit vaan ihan vapaasti huutaa ikkunasta että "mlp ei oo noloo!". Kannattaa vain olla luja ja rohkeasti sanoa, että katsoo mlp:eetä. Mutta ei ole pakko jos ei välttämättä halua. Voi vaikka sanoa, että googlaa sanan brony ja lue wikipedia teksti. Tämä postaus on tehtyn sen takia jos ketään pelottaa myöntää se, että on pegasister tai brony. Huudetaan samantien vaikka ikkunasta "MLP EI OO NOLOO!!!"


katso yksi keskustelu tästä.

8 kommenttia:

  1. Sama asia meidän luokan pojissa... He eivät tiedä MLP FiM:iä. He vain tietävät aiemmat sukupolvet...

    VastaaPoista
  2. MLP EI OO NOLOO!!!

    Ja 2 tyttöä luokallani ihmettelevät miksi pidän siitä, mutta muuten mua ei kiusata :3

    -Little Pony

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. + olen saanut jokaisen luokkalaisen katsomaan KOTONA tv.stä edes yhden jakson. Ja sitten ollaan katsottu luokan kesken KOULUSSA jaksot:
      Kadonnut Taika
      Ystävyyden Taikaa osa 2
      Rainbow Rocks!!!! :D (opettajan valinta xD)
      Että... Niin.. X'D
      -Little Pony

      Poista
    2. Kadonnut Taika on mun lempijakso! D: (Twili Prinsessa! sillä on vaan niin kauniit siivet!)

      Poista
  3. MITÄ H********1 Anteeksi, en yleensä kiroile, mutta nyt oli aivan pakko! On aivan älyvapaata ja turhaa sanoa, että MLP olisi noloa! Vaikka My Little Pony on Wikipedian mukaan tarkoitettu alunperin alle kouluikäisille pikkutytöille, niin MLP on saanut miljoonia faneja maailmanlaajuisesti ja ikähaitari sen kuin kasvaa, lapsista aikuisiin. En itse koskaan uskaltanut sanoa luokkalaisilleni, edes parhaalle kaverrilleni että olen pegasister, MUTTA (saattaa olla, että muistan tämän väärin :DD) viimein kysyinkin siltä kaveriltani, että oletko pegasister. Kaverini EI sanonut, että MLP olisi noloa, vaan se sano, en tiedä (ulkomuistista tulee nämä, pikku vikoja hei!) Olen katsonut MLP.tä kiitettävän ajan (jtn kaks vuotta tai yli XD) ajan ja aion pitäytyä sarjan suurena fanina jo kauan. Olen jo nyt tällä sekunnilla valmis huutamaan koko maapallolle, että MLP EI MITENKÄÄN VOI OLLA NOLOA!!!!! Jos näkisin, että jotakuta kiusattaisiin VAIN SIITÄ SYYSTÄ, että kyseinen henkilö X on pegasister/brony, niin hittovie, kyllä se niiltä haukkujilta enemmän minun mielestäni on noloa! ÄLKÄÄ SIIS KIUSATKO VAIN MLP:N TAKIA!

    VastaaPoista